UVJETI POSLOVANJA

      OPĆI SPORAZUMI

1.1 Identifikacija strana.Ovi uvjeti poslovanja uređuju odnos između tvrtke Framee International s.r.o. OIB: 25764411 (u daljnjem tekstu "mi") i vama kao našim kupcem (u daljnjem tekstu "vi" ili "kupac").

1.2 Definicija.U ovim poslovnim uvjetima posebno će se koristiti sljedeći pojmovi, kojima se pripisuje značenje navedeno u nastavku:

1.3 Cijenomto se odnosi na cijenu koju ste dužni platiti za isporuku Robe, uključujući naknadu za odabrani način prijevoza i plaćanje za Robu, koja će biti sažeta u Narudžbi.

1.3.1 Portalompodrazumijeva se naš web portal na adresi spinkids.hr, na kojem možete pregledati našu ponudu.

1.3.2 Uvjetimapodrazumijevaju se ovi uvjeti poslovanja tvrtke Framee International s.r.o.

1.3.3 Ugovorompodrazumijeva se ugovor o kupnji pokretnine, na temelju kojeg ćemo vam dostaviti naručenu robu, a vi ćete biti dužni platiti cijenu. Neodvojivi dio ugovora su ovi uvjeti.

1.3.4 Pravilnik o reklamacijamapodrazumijevaju se uvjeti za primjenu reklamacije Robe. Pravilnik o reklamacijama smatra se dijelom ovih Uvjeta.

1.3.5 ObožavamPodrazumijevaju se pojedinačni proizvodi koje možete pronaći u našoj ponudi na Portalu. Prodaja odabranog dobra može biti uvjetovana punoljetnošću vas ili osobe koja djeluje u vaše ime, tj. obično dostizanjem dobi od 18 godina.

1.3.6 Poslovnicanaša je poslovnica na adresi Framee International s.r.o. Prometna 500/9, 104 00 Prag.

1.3.7 Građanskim zakonikomto se odnosi na zakon br. 89/2013 Sb., Građanski zakonik, u verziji kasnijih propisa.

1.3.8 Rješavanje pritužbi.Vaše potencijalne sugestije i pritužbe bit će riješene putem e-mail adrese za podršku kupcima info@spinkids.hr.

      INFORMACIJE O PRIRODI SKLOPLJENOG UGOVORA

2.1 U svrhu ispunjavanja zakonskih obveza, navedene su informacije koje smo dužni pružiti prije nego sklopite Ugovor s nama.

2.2 Troškovi korištenja sredstava komunikacije na daljinu.S naše strane ne naplaćujemo nikakve troškove iznad cijene za korištenje sredstava komunikacije na daljinu, putem kojih s vama pregovaramo i sklapamo Ugovor. Dakle, nećemo vam naplaćivati nikakve naknade za komunikaciju s vama putem interneta ili za telefonsku komunikaciju. Međutim, to naravno ne isključuje mogućnost da vaš pružatelj internetske usluge, telefonski operater itd. može naplaćivati naknade za pristup Portalu, komunikaciju s nama itd.

2.3 Nadzorna tijela.Nadzorna tijela koja nadgledaju našu djelatnost i kojima se možete obratiti u slučaju pritužbi su Češka trgovinska inspekcija, relevantni ured za gospodarstvo i Ured za zaštitu osobnih podataka. Na razini EU, možete se sa svojom pritužbom obratiti Europskom potrošačkom centru ČR.

2.4 Izvansudsko rješavanje sporova. U slučaju da ste potrošač i da između nas i vas dođe do potrošačkog spora iz Ugovora, koji ne uspijemo riješiti sporazumno, možete podnijeti prijedlog za izvansudsko rješavanje spora određenom subjektu za izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova, koji je Češka trgovinska inspekcija.

2.5 Čuvanje Ugovora.O uspješnom prihvaćanju narudžbe s naše strane poslat će vam se potvrda, koja zajedno s ovim Uvjetima predstavlja tekstualno izdanje Ugovora. Web obrazac za izvršenje Narudžbe, potvrdu Narudžbe i ove Uvjete možete spremiti i isprintati. Ugovor koji sklopimo s vama čuvat ćemo u obliku elektroničkog zapisa za naše interne svrhe, stoga pristup njemu neće biti moguć.

2.6 Jezik Ugovora.Ugovor se sklapa na češkom jeziku.

2.7 Koraci koji vode do sklapanja Ugovora i ispravak podataka.Naš Portal omogućuje sklapanje Ugovora između nas i vas putem interaktivnog web sučelja i ispunjavanjem web obrasca. Prije nego što pošaljete web obrazac, možete provjeriti, mijenjati i ispravljati podatke unesene u njega.

2.8 Kodeks ponašanja.Prilikom pružanja naših usluga postupamo u skladu s važećim zakonodavstvom i u skladu s našim internim politikama zaštite osobnih podataka. Ove naše interne politike nisu javno dostupne.

3. NARUDŽBA ROBE I SKLAPANJE UGOVORA

3.1 Ponuda robe.Na našem Portalu objavljujemo ponudu Robe, za koju je moguće izdati Narudžbu. Na temelju Narudžbe dolazi do sklapanja Ugovora između vas i nas. Pridržavamo pravo da bilo kada promijenimo ili otkažemo ponudu Robe.

3.2 Prihvaćanje naše ponude.Uspješnom slanju narudžbe putem portala dolazi do prihvaćanja naše ponude s vaše strane, dakle do sklapanja ugovora između nas i vas. Prihvaćanje naše ponude s dodatkom ili odstupanjem nije moguće i smatra se kao protuponuda s vaše strane. O uspješnom slanju narudžbe poslat ćemo vam potvrdu prema stavku 3.4 ispod.

3.3 Roba na upit.Ponekad ne možemo jamčiti trenutnu dostupnost robe. U slučaju da je na specifičnoj robi navedena napomena "Na upit", dostupnost robe, a time i mogućnost izdavanja narudžbe, bit će potvrđena na temelju vašeg upita s slanjem dodatnih informacija o dostupnosti robe. Ako roba ponovno postane dostupna, obavijestit ćemo vas e-mailom koji nam dajete za te svrhe.

3.4 Kontrola narudžbe.Prije slanja Narudžbe bit će vam omogućeno provjeriti i eventualno promijeniti unesene podatke. O vašem uspješnom slanju i našem prihvaćanju Narudžbe bit će generirana automatska potvrda koja zajedno s ovim Uvjetima predstavlja tekstualnu verziju Ugovora.

3.5 Otkazivanje narudžbe. Narudžbu možete otkazati sve do potvrde narudžbe s naše strane. Otkazivanje narudžbe nakon trenutka sklapanja Ugovora moguće je samo uz prethodni međusobni dogovor, i pod uvjetima koje smo međusobno dogovorili.

4. UVJETI PLAĆANJA

4.1 Cijena. Cijene navedene na našim internetskim stranicama uključuju PDV i sve pripadajuće naknade. Cijena će biti jasno sažeta u vašoj narudžbi, točnije, u njenom potvrđivanju. Napominjemo da će na cijenu robe biti dodana cijena prema odabranom tipu dostave i načinu plaćanja koji ste odabrali. Ne tražimo nikakve pologe.

4.2 Načini plaćanja. Cijenu prema sažetku u Narudžbi je moguće platiti na načine koji su prikazani u sučelju za naručivanje na našem Portalu. Ako nije drugačije navedeno, moguće su sljedeće metode plaćanja:

4.2.1 GoPay (kreditne kartice, izravni bankovni kanali, elektronički novčanici), plaćanje pouzećem, prijenos s računa (to možemo isključiti)

4.3 Vrijeme za plaćanje. Molimo da platite cijenu prije isporuke robe ili prilikom preuzimanja robe, a u nekim slučajevima kasnije, u dogovorenom roku, prema dogovorenom načinu plaćanja. Ako cijena treba biti plaćena prije isporuke robe, dužni ste je platiti najkasnije do 14 dana od sklapanja ugovora prema uputama navedenim u potvrdi narudžbe. Ako se cijena plaća putem pružatelja platnih usluga, plaćena je uplatom novčanog iznosa na naš račun kod pružatelja platnih usluga.

5 DOSTAVA ROBE

5.1 Načini dostave.Načini isporuke Robe, koje birate kao kupac, možete pronaći na Portalu, uključujući cijene vrsta prijevoza na adresi: https://spinkids.hr/info/prijevoz-placanje. Robu isporučujemo samo u Češkoj Republici.

5.2 Stjecanje vlasništva.Vlasnikom Robe, koju vam isporučimo, postajete preuzimanjem Robe.

5.3 Rokovi isporuke.Roba će biti isporučena u najkraćem mogućem roku, obično unutar 1-5 radnih dana od plaćanja Cijene ili izdavanja Narudžbe, ovisno o odabranom načinu plaćanja; vrijeme isporuke može se razlikovati ovisno o uvjetima načina isporuke koji ste odabrali. Roba se smatra isporučenom dostavom na adresu koju je kupac odredio u Narudžbi.

5.4 Preuzimanje robe.Kupac je dužan preuzeti naručenu Robu u dogovoreno vrijeme i na dogovorenom mjestu, ovisno o načinu dostave. Ako se Roba treba dostaviti putem prijevoznika, kupac je dužan preuzeti je prilikom dostave do odredišta. Ako ne dođe do preuzimanja Robe, imamo pravo odustati od Ugovora i pravo na plaćanje troškova povezanih s dostavom Robe, ako nisu plaćeni prije isporuke Robe. Ako ćemo vam Robu, nakon što je ne preuzmete, ponovno dostaviti, imamo pravo na naplatu troškova povezanih s ponovnom dostavom.

5.5 Kontrola robe.Molimo vas da pravilno pregledate robu odmah po preuzimanju. Ako se otkrije mehaničko oštećenje pakiranja robe, preporučujemo da napravite zapis o oštećenju u prisutnosti prevoznika, što će olakšati eventualnu reklamaciju. Potpisivanjem prijevoznog lista prevoznik prihvaćate preuzimanje robe i potvrđujete da je stigla mehanički neoštećena. Stoga prije potpisa temeljito provjerite pakiranje. Uvjeti preuzimanja robe mogu se razlikovati ovisno o odabranom prevozniku.

5.6 Opasnost od štete.Ako ste potrošač, rizik od štete na Robi prelazi na vas pri preuzimanju Robe. U slučaju da vam je Roba isporučena oštećena, dužni ste nas o šteti odmah obavijestiti, a najbolje:

5.6.1 putem e-maila na e-mail adresi info@spinkids.hr,

5.6.2 telefonski na telefonskom broju i dalje postupajte prema uputama.

U slučaju da oštećenje pošiljke otkrijete već prilikom preuzimanja robe, dužni ste o oštećenju obavijestiti ne samo nas, već i prijevoznika prilikom preuzimanja robe. O otvaranju oštećene pošiljke prije njenog preuzimanja možete zatražiti od prijevoznika, a u slučaju da otkrijete da je roba oštećena, niste dužni preuzeti je od prijevoznika.

5.7 Šteta na Robi prilikom prijevoza poduzetnicima. Ako ste poduzetnik i roba se treba isporučiti putem prijevoznika, rizik od štete na robi prelazi na vas kad se roba preda ovom prijevozniku. Ako dođe do štete na robi nakon što rizik štete pređe na vas, ne odgovaramo za to i šteta na robi ne utječe na vašu obvezu platiti ukupnu cijenu i obvezu preuzimanja robe. U slučaju da vam je roba isporučena oštećena, dužni ste odmah reklamirati oštećenje robe kod prijevoznika.

5.8 Pakiranje robe. Ako nije drugačije dogovoreno, Roba će biti pakirana na način pogodan za njezino čuvanje i zaštitu.

6.      ODUSTAJANJE OD UGOVORA

6.1 Općenito o povlačenju.Odustajanjem od sklopljenog Ugovora, isti se poništava od početka. To znači da smo dužni međusobno vratiti sve što smo pružili na temelju poništenog Ugovora, uključujući vaše troškove dostave. Pravo na odustajanje od Ugovora moguće je iskoristiti pod uvjetima koji su utvrđeni ovim Uvjetima, ili ako to propisuje zakon.

6.2 Zakonsko pravo potrošača. Ako ste potrošač, imate pravo odustati od sklopljenog Ugovora unutar roka od 14 dana, i to:

6.2.1 od dana preuzimanja Robe,

6.2.2 u slučaju da se radi o ugovoru koji obuhvaća nekoliko vrsta robe ili isporuke nekoliko dijelova, od dana preuzimanja posljednje isporuke robe,

6.2.3 u slučaju Ugovora čiji je predmet redovita ponovljena isporuka Robe, od dana preuzimanja prve isporuke Robe;

međutim, samo u slučaju da ne postoji poseban slučaj kada je odstupanje isključeno (vidi stavak 6.5 dolje).

6.3 Pravo potrošača da odustane od Ugovora. Ako ste potrošač, imate pravo odustati od sklopljenog Ugovora i ranije, bilo kada od dana sklapanja Ugovora do dana slanja Robe, o čemu ćemo vas obavijestiti.

6.4 Naše pravo da odustanemo od Ugovora. Imamo pravo odustati od sklopljenog ugovora u bilo kojem trenutku do trenutka slanja robe. Prije odustajanja uvijek ćemo vas kontaktirati radi dogovora o daljnjem postupku i navođenja razloga koji su nas doveli do ovog koraka.

6.5 Nemogućnost odustajanja od Ugovora. Zakonsko pravo na povlačenje iz Ugovora posebno nemate kod Ugovora:

6.5.1 o dostavi hrane, pića ili druge robe široke potrošnje dostavljene u potrošačev dom ili na drugo mjesto koje je potrošač odredio,

6.5.2 zatvorenih prilikom korištenja prodajnih automata ili automatiziranih trgovačkih prostora

6.5.3 o isporuci Robe, koja je alkoholno piće, koje se može isporučiti tek nakon proteka 30 dana i čija cijena ovisi o fluktuacijama financijskog tržišta na koje ne možemo utjecati;

6.5.4 o dostavi Robe koja je prilagođena prema vašim željama ili za vašu osobu (npr. graviranje boce itd.),

6.5.5 o isporuci Robe u zatvorenoj ambalaži koja je iz ambalaže izvađena i iz higijenskih razloga nije moguće vratiti,

6.5.6 o isporuci Robe koja podliježe brzom kvarenju, kao i Robe koja je nakon isporuke nepovratno pomiješana s drugom robom,

6.5.7 o isporuci Robe, čija cijena ovisi o fluktuacijama na financijskom tržištu neovisno o našoj volji i koje se mogu pojaviti tijekom roka za raskid Ugovora,

6.5.8 ostalih, ako je propisano zakonskim propisima.

6.6 Način raskida Ugovora. Ako ste stekli pravo na raskid Ugovora i želite ga stvarno raskinuti, možete to učiniti jednostranim pravnim postupkom koji nam dostavljate, najbolje popunjavanjem obrasca za raskid Ugovora koji se nalazi na Portalu na adresi i njegovim slanjem.

6.6.1 e-mailom na e-mail adresu info@spinkids.hr; ili

6.6.2 pisanim putem na adresu naše poslovnice.

Prilikom otkazivanja preporučujemo navesti broj narudžbe, specifikaciju robe za koju otkazujete, datum kupnje i datum isporuke te dostaviti original ili kopiju računa o kupnji robe. Pošiljke za koje nije jasno zašto su nam poslane, vraćat ćemo pošiljatelju bez daljnjih pitanja.

6.7 Održavanje roka. Ako ste potrošač, za poštivanje roka za odustajanje od Ugovora dovoljno je da nam pošaljete odustajanje posljednjeg dana roka određenog za odustajanje od Ugovora.

6.8 Povrat robe nakon raskida ugovora. Ako odustanete od Ugovora, morate nam vratiti Robu na vlastiti trošak, najbolje istovremeno s odustajanjem od Ugovora, najkasnije u roku od 14 dana od dostave odustajanja, najbolje slanjem Robe na adresu našeg pogona.

6.9 Stanje robe prilikom povrata. Robu nam morate vratiti neoštećenu, neprljavu, nekorištenu i bez tragova korištenja, uključujući svu pripadajuću opremu i dokumentaciju, po mogućstvu u originalnoj ambalaži (upozoravamo da ako je originalna ambalaža, koja bi trebala osigurati higijenska svojstva proizvoda, oštećena, ne možete odustati od ugovora o isporuci takvog proizvoda prema stavku 6.5 gore). Također ste dužni vratiti nam sve poklone i bonuse ako ste ih dobili na temelju Ugovora u vezi s kupnjom robe od nas.

6.10 Povrat financijskih sredstava nakon raskida Ugovora. Ako potrošač, ako odustanete od Ugovora, vratit ćemo vam plaćena novčana sredstva unutar 14 dana od primitka odustajanja od Ugovora, ali ne prije nego što nam vratite Robu ili dokažete da ste nam Robu poslali. Troškove dostave robe vratit ćemo vam samo u iznosu koji odgovara najjeftinijem usporedivom načinu dostave koji nudimo. Ako dođe do smanjenja vrijednosti vraćene Robe zbog rukovanja njima na način koji nije nužan za upoznavanje s njegovom prirodom, svojstvima i funkcionalnosti, vraćeni iznos će biti smanjen za iznos kojim se vrijednost Robe smanjila. Novčana sredstva vratit ćemo vam na isti način na koji smo ih od vas primili, ili na drugi način o kojem se dogovorimo, ako vam to neće uzrokovati dodatne troškove.

7.      REKLAMACIJA

7.1 Pravilnik o reklamacijama. Uvjete za reklamaciju isporučene robe možete pronaći u Pravilnik o reklamacijama. Pravilnik o reklamacijama integralni je dio ovih poslovnih uvjeta.

INFORMACIJE O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA

8.1 Obrada podataka za ispunjavanje Ugovora.Identifikacijski i kontakt podaci navedeni u Narudžbi (tj. posebno ime i prezime, titula, adresa, e-mail adresa, telefonski broj, identifikacijski broj i porezni identifikacijski broj), informacije o Narudžbi i plaćanjima za Robu, zapisi o međusobnoj komunikaciji između vas i nas (uključujući IP adresu) ili informacije na drugi način komunicirane s nama obrađujemo za svrhu sklapanja i ispunjenja Ugovora i mogućnosti ostvarivanja prava iz njega, do isteka roka zastare obveza nastalih zbog mogućeg kršenja Ugovora. U slučaju da su neki podaci dio računovodstvenih ili poreznih dokumenata, rokovi za čuvanje tih podataka regulirani su odgovarajućim zakonskim propisima. Pružanje i obrada navedenih podataka neophodni su za svrhu ispunjenja naših obveza prema ovom Ugovoru. Upravitelj osobnih podataka smo mi, osim osobnih podataka predanih drugim upraviteljima koji za nas na ugovornoj osnovi obavljaju odabrane aktivnosti u okviru ispunjenja obveza koje proizlaze iz zakona ili Ugovora (prijevoznicima radi dostave Robe do vas, operaterima platnih sustava radi ispravnog pripisa ili povrata cijene Robe, pružateljima mailing/distribucijskih/ usluga pod uvjetima propisanim zakonom ili proizvođačima, dobavljačima i distributerima Robe radi osiguranja ispravne dostave Robe ili nove Robe). Vaše osobne podatke također obrađujemo u svrhu daljnjeg ponude Robe i usluga i slanja poslovnih poruka.

8.2 Zaštita osobnih podataka.Obvezujemo se zaštititi sve osobne podatke koje ste nam pružili.

8.3 Pristup osobnim podacima.Naravno, imate pravo pristupa svojim osobnim podacima. Kupac može upravitelja podataka zatražiti informacije o obradi osobnih podataka, pri čemu je upravitelj dužan pružiti te informacije bez nepotrebnog odgađanja. Upravitelj ima pravo tražiti naknadu za pružanje informacija. Konkretnu identifikaciju dodatnih osoba kojima prenosimo osobne podatke za gore navedene svrhe, obavijestit ćemo vas na upit.

8.4 Informacije o obradi osobnih podataka.Ako tražite informacije o obradi vaših osobnih podataka, dužni smo vam pružiti te informacije. Imamo pravo zatražiti naknadu koja ne premašuje troškove pružanja tih informacija. Podsjećamo vas da u bilo kojem trenutku možete izraziti neslaganje s obradom vaših osobnih podataka u svrhu slanja poslovnih poruka, kao što u bilo kojem trenutku možete povući svoj prethodni pristanak na obradu osobnih podataka u druge svrhe, najbolje putem e-maila na adresu ili prema uputama navedenim u primljenom poslovnom obavijesti.

8.5 Zaštita vaših prava.U slučaju da smatrate da mi ili obrađivač obrađujemo vaše osobne podatke u suprotnosti s zaštitom privatnog i osobnog života kupca ili protivno zakonu, imate pravo zatražiti od upravitelja ili obrađivača objašnjenje, ispravljanje netočnosti ili uklanjanje protupravnog stanja, posebno blokiranje, ispravljanje, dopunu ili uništenje osobnih podataka. Ako je zahtjev opravdan, upravitelj ili obrađivač će odmah ukloniti problematično stanje. Podsjećamo vas da kao kupac također imate pravo iskoristiti i druga prava koja proizlaze iz zakonske zaštite osobnih podataka, posebno iz članaka 11, 12 i 21 zakona br. 101/2000 Sb., o zaštiti osobnih podataka, u verziji kasnijih propisa.

8.6 Obrada podataka na temelju pristanka.U slučaju da obrađujemo i druge osobne podatke, osim podataka čija je obrada nužna za ispunjenje naših obveza prema ovom Ugovoru, ili ako ove osobne podatke obrađujemo u druge svrhe, to ćemo činiti isključivo s vašim pristankom. Pristanak nam možete izričito dati u trenutku sklapanja Ugovora.

8.7Provjereno od strane kupacaVaš tekst je samo jedno slovo, molim vas napišite punu rečenicu kako bih mogao izvršiti prijevod.Zadovoljstvo s kupnjom provjeravamo putem e-mail upitnika u okviru programa Ovjereno od strane kupaca, u koji je naša e-trgovina uključena. Te vam šaljemo svaki put kad kupite kod nas, osim ako u smislu § 7 odj. 3 zakona br. 480/2004 Sb. o nekim uslugama informatičkog društva ne odbijete njihovo slanje. Obradu osobnih podataka za potrebe slanja upitnika u okviru programa Ovjereno od strane kupaca provodimo na temelju našeg legitimnog interesa, koji se sastoji u utvrđivanju vašeg zadovoljstva s kupnjom kod nas. Za slanje upitnika, procjenu vašeg povratnog mišljenja i analize našeg tržišnog položaja koristimo obrađivača koji je operator portala Heureka.cz; njemu za te svrhe možemo predati informacije o kupljenom proizvodu i vašu e-mail adresu. Vaši osobni podaci nisu preneseni nijednoj trećoj strani za vlastite svrhe prilikom slanja e-mail upitnika. Protiv slanja e-mail upitnika u okviru programa Ovjereno od strane kupaca možete se u bilo kojem trenutku usprotiviti odbijanjem daljnjih upitnika putem veze u e-mailu s upitnikom. U slučaju vašeg prigovora, više vam nećemo slati upitnik.

Ovaj pristanak dajete označavanjem odgovarajućeg polja u narudžbi, gdje vam pružamo odvojene informacije. Ovaj pristanak možete povući u bilo kojem trenutku.

DALJNJI DOGOVORI

9.1 Potpunost podataka.Vaša je dužnost pružiti nam potpune i istinite podatke i informacije potrebne kako bismo vam mogli dostaviti Robu (posebno se radi o podacima potrebnim za svrhe fakturiranja i dostave Robe, itd.).

9.2 Slanje poslovnih poruka. Kupac ima pravo u bilo kojem trenutku pisanim putem odbiti primanje poslovnih obavijesti od Framee International. s.r.o..

9.3 Intelektualno vlasništvo.Ugovor sklopljen između nas i vas ne ovlašćuje vas da na bilo koji način koristite stvari zaštićene našim pravima intelektualnog vlasništva, kao što su autorska djela, baze podataka, zaštitni znakovi ili drugi zaštićeni znakovi.

9.4 Primjenjivo pravo. Prava i obveze koje nisu regulirane Uvjetima ili Ugovorom uređuju se zakonodavstvom Češke Republike, posebno Građanskim zakonikom, Zakonom br. 634/1992 Sb., o zaštiti potrošača, u tekstu kasnijih propisa, zakonodavstvom Europske unije. U slučaju sukoba Uvjeta ili Ugovora s pravnim propisom, osim ako se ne radi o pitanju koje se može regulirati dogovorom na drugačiji način, prednost ima pravni propis.

9.5 Odnosi s međunarodnim elementom. Pravni odnosi između nas i vas u slučaju prisutnosti međunarodnog elementa ravnaju se češkim pravom, a za rješavanje mogućih sporova nadležni su češki sudovi. UN-ova konvencija o ugovorima o međunarodnoj kupovini robe (Bečka konvencija) neće se primjenjivati.

9.6 Razdvojivost. Ako bi neka odredba u Ugovoru između nas i vas bila ocijenjena nevažećom ili neefikasnom, ostali dijelovi Ugovora ostaju na snazi u mjeri u kojoj nisu vezani za nevažeći dio. U takvom slučaju, nevažeća ili neefikasna odredba će biti zamijenjena važećom i efikasnom odredbom koja će odgovarati smislu i svrsi izvorne odredbe.

9.7 Promjena uvjeta. Ovi Uvjeti se mogu kontinuirano mijenjati. Za svaki sklopljeni ugovor primjenjuju se poslovni uvjeti koji su važeći i učinkoviti u vrijeme kada nam pošaljete popunjenu Narudžbu putem Portala. Upozoravamo vas da prilikom sljedećeg korištenja naših usluga ovi Uvjeti mogu biti različiti, stoga biste ih trebali pažljivo pročitati prije svake pojedinačne narudžbe naših Usluga.

9.8 Učinkovitost. Ovi uvjeti primjenjuju se na ugovore sklopljene od 7. 8. 2023.

 

U Pragu, 7. 8. 2023.



 

PRAVILNIK O REKLAMACIJAMA

      REKLAMACIJE O KVAROVIMA KUPLJENE ROBE OD POTROŠAČA I NEPODUZETNIKA

1.1 Nadležnost.Ovaj dio Pravilnika o reklamacijama odnosi se na vas samo ako potrošača ili nepoduzetnika i regulira našu odgovornost za nedostatke robe koju smo vam isporučili na temelju Ugovora o kupoprodaji.

1.2 Jamstveni rok.Garancija traje 24 mjeseca, za rabljenu robu 24 mjeseca, i počinje od preuzimanja robe. Za potrošnu robu označeno je vrijeme najkraće trajnosti, odnosno, za robu koja brzo propada, vrijeme tijekom kojeg se stvar može koristiti.

1.3 Naša odgovornost za nedostatke Robe.Odgovaramo vam za to da Roba prilikom preuzimanja i tijekom jamstvenog roka nema nedostataka. Posebno odgovaramo za to da Roba

1.3.1 ima svojstva koja smo dogovorili, a ako nedostaje dogovora, takva svojstva koja smo mi ili proizvođač opisali ili koja ste mogli očekivati s obzirom na prirodu Robe i na temelju provedene reklame,

1.3.2 je prikladan za svrhu koju navodimo za njegovu upotrebu ili za koju se Roba ove vrste obično koristi,

1.3.3 odgovara kvalitetom ili izvedbom dogovorenog uzorka ili predloška, ako je kvaliteta ili izvedba određena prema dogovorenom uzorku ili predlošku,

1.3.4 je u odgovarajućoj količini, mjeri ili težini i

1.3.5 udovoljava zahtjevima zakonskih propisa.

1.4 Produženo jamstvo za kvalitetu.Ako je na prodanoj robi, na njezinoj ambalaži, u priručniku priloženom uz robu, u reklami ili u Ugovoru navedeno razdoblje tijekom kojeg se roba ili njen dio može koristiti, a koje je duže od jamstvenog razdoblja, odgovaramo vam nakon isteka jamstvenog razdoblja da će do isteka navedenog razdoblja.

1.4.1 Roba ili njen dio bit će pogodni za upotrebu za svoju uobičajenu svrhu,

1.4.2 Ako roba ili njen dio zadržavaju svoja uobičajena svojstva.

1.5 Razdoblje produljenog jamstva za kvalitetu počinje istodobno s jamstvenim razdobljem. Produljeno jamstvo za kvalitetu pružamo samo za neke Proizvode, ako je navedeno u Proizvodu na načinima navedenim gore.

1.6 Rok za ostvarivanje prava.Robu ste dužni što prije pregledati i uvjeriti se u njene karakteristike i količinu. Vaše pravo na odgovornost za nedostatke robe morate kod nas ostvariti bez nepotrebnog odgađanja, što prije nakon što možete otkriti nedostatke, i to tijekom jamstvenog roka ili roka produženog jamstva za kvalitetu. U suprotnom, vaše pravo na odgovornost za nedostatke robe prestaje i neće vam biti priznato.

1.7 Vaša prava u slučaju kvara robe.Ako roba ima nedostatak, imate pravo:

1.7.1 za besplatno uklanjanje kvarova,

1.7.2 Ako to nije neproporcionalno s obzirom na prirodu nedostatka, posebno ako se nedostatak ne može otkloniti bez nepotrebnog odgađanja, na isporuku novog Robe bez nedostataka, međutim, ako se nedostatak odnosi samo na dio Robe, možete zahtijevati samo zamjenu dijela,

1.7.3 ako nije moguće ukloniti nedostatak ili zamijeniti Robu ili njen dio, povući se iz Ugovora,

1.7.4 za prikladan popust na kupovnu cijenu.

1.8 Vaša prava u slučaju nedostatka rabljene robe.Ako proizvod prodan s defektom ili proizvod prodan kao polovni ima defekt, imate pravo:

1.8.1 za besplatno uklanjanje kvarova,

1.8.2 za odgovarajući popust na kupovnu cijenu,

1.8.3 ako nije moguće ukloniti nedostatak ni smanjiti kupovnu cijenu, odustati od Ugovora.

1.9 Vaša prava u slučaju ponovljenog ili višestrukog pojavljivanja nedostataka na Robi.Ako ne možete pravilno koristiti Robu zbog ponovnog pojavljivanja istog nedostatka nakon popravka ili zbog većeg broja nedostataka, prema vašem izboru imate pravo:

1.9.1 za dostavu novog Robe, ili zamjenu dijelova, ali to ne vrijedi za Robu prodanu s defektom ili za korištenu Robu,

1.9.2 za odgovarajući popust na kupovnu cijenu,

1.9.3 odstupiti od Ugovora.

Smatra se da je nedostatak ponovno nastao ako isti nedostatak na predmetu nakon barem dvije prethodne popravke. Veći broj nedostataka smatra se istodobnom pojavom barem tri nedostatka, od kojih svaki pojedinačno sprječava korištenje robe.

1.10 Rješavanje reklamacija.Ako ste potrošač, vaša će se reklamacija riješiti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije. Ako niste poduzetnik, vaša će se reklamacija riješiti bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije međutim unutar 21 dana. O rješavanju reklamacije bit ćete obaviješteni unutar tog roka, a roba će vam biti vraćena na isti način kao što je nama bila predana prilikom podnošenja reklamacije. Ako vaša reklamacija ne bude riješena na vrijeme, imate pravo odustati od ugovora. Ako vaša reklamacija bude priznata, jamstveni rok i rok produženog jamstva za kvalitetu produžava se za vrijeme koje je trajalo rješavanje vaše reklamacije.

1.11 Naknada troškova reklamacije.U slučaju da je vaša reklamacija priznata, imate pravo na nadoknadu nužnih troškova koji su opravdano nastali prilikom ostvarivanja prava iz odgovornosti za nedostatke robe. U slučaju da je vaša reklamacija odbijena, imamo pravo na nadoknadu nužnih troškova koji su nam nastali vraćanjem vaše robe.

      REKLAMACIJA O KVAROVIMA KUPLJENE ROBE OD PODUZETNIKA

2.1 Nadležnost.Ovaj dio Pravilnika o reklamacijama odnosi se na vas samo u slučaju da ste poduzetnik i regulira našu odgovornost za mane robe koju smo vam isporučili na temelju kupoprodajnog ugovora.

2.2 Naša odgovornost za nedostatke Robe.Robu ćemo vam dostaviti u dogovorenoj količini, kakvoći i izvedbi. Ako kvaliteta i izvedba nisu dogovoreni, dostavit ćemo vam Robu u kvaliteti i izvedbi pogodnim za svrhu vidljivu iz ugovora; inače za uobičajenu svrhu. Ako je količina određena samo približno, točnu količinu ćemo odrediti mi. U slučaju da Roba prilikom prijelaza opasnosti od štete na vas ima nedostatak, odgovaramo za to. To ne vrijedi u slučaju da se radi o nedostatku koji se može prepoznati uz običnu pažnju već prilikom sklapanja Ugovora. Sve mjere su navedene s tolerancijom od 10%, osim ako nije drugačije navedeno.

2.3 Nadstandardna garancija za poduzetnike.Odgovaramo vam i za to da će tijekom perioda dogovorene u Ugovoru, ili u slučaju da nije dogovoreno, tijekom 12 mjeseci od preuzimanja Robe,

2.3.1 Ako će roba ili njen dio biti pogodan za svoju uobičajenu svrhu,

2.3.2 da će zadržati svoje uobičajene osobine.

2.4 Rok za ostvarivanje prava.Robu morate što prije pregledati i uvjeriti se u njegova svojstva i količinu. Vaše pravo na odgovornost za nedostatke robe morate kod nas ostvariti bez nepotrebnog odlaganja, što je prije moguće nakon što možete otkriti nedostatke. Pravo se može ostvariti najkasnije u roku od 6 mjeseci, u slučaju skrivenih nedostataka do 2 godine, od dana kada vam dostavimo robu, odnosno do isteka roka trajanja nadstandardne garancije na kvalitetu. U suprotnom, vaše pravo na odgovornost za nedostatke robe prestaje i neće vam biti priznato.

2.5 Vaša prava u slučaju bitnog kršenja Ugovora.Ako nedostatak predstavlja bitno kršenje Ugovora, imate pravo:

2.5.1 za uklanjanje nedostatka isporukom novog proizvoda bez nedostataka ili isporukom nedostajućeg proizvoda,

2.5.2 za uklanjanje kvarova popravkom robe,

2.5.3 za odgovarajući popust na kupovnu cijenu, ili

2.5.4 odstupiti od Ugovora.

Za bitno kršenje Ugovora smatra se isporuka robe s takvom greškom o kojoj smo već u trenutku sklapanja Ugovora morali znati da, da ste je predvidjeli, Ugovor ne biste sklopili s nama; u ostalim slučajevima, kršenje Ugovora smatra se nebitnim. Ako nam ne prijavite odabrano pravo, imate prava kao kod nebitnog kršenja Ugovora.

2.6 Vaša prava u slučaju nebitnog kršenja Ugovora.Ako je kvar manje kršenje Ugovora, imate pravo:

2.6.1 za uklanjanje nedostataka,

2.6.2 za prikladan popust na kupovnu cijenu.

Ako nam ne prijavite odabrano pravo, možemo otkloniti nedostatak popravkom Robe, dostavom nove Robe ili dostavom onoga što vam nismo dostavili. Odabrano pravo kasnije ne možete promijeniti bez našeg pristanka.

2.7 Naknada troškova reklamacije.U slučaju da se vaša reklamacija prizna, svaka strana će snositi svoje troškove koje je imala prilikom vašeg ostvarivanja prava iz odgovornosti za nedostatke Robe. U slučaju da se reklamacija odbije, imamo pravo na nadoknadu nužnih troškova koji će nam nastati povratom vaše Robe.

3.      ZAJEDNIČKE ODREDBE

3.1 Potvrda o reklamaciji.Prilikom ostvarivanja prava na odgovornost za nedostatke robe, izdat ćemo vam pisano potvrdu o tome kada ste ostvarili pravo, što je sadržaj prigovora i koji način rješavanja prigovora zahtijevate, kao i potvrdu o datumu i načinu rješavanja prigovora, uključujući potvrdu o izvršenom popravku i vremenu njegova trajanja, ili pisano obrazloženje odbijanja prigovora.

3.2 Ograničenje odgovornosti.Ne odgovaramo vam

3.2.1 u hrani i piću za subjektivne senzorske dojmove povezane s njihovom konzumacijom, niti za njihove uobičajene ili specifične učinke na organizam (alergijske reakcije itd.),

3.2.2 u Robi prodanoj po nižoj cijeni zbog nedostatka, za koji je dogovorena niža cijena,

3.2.3 za trošenje Robe uzrokovano njenom uobičajenom uporabom,

3.2.4 za korištenu Robu odgovornost za nedostatak odgovara mjeri upotrebe ili habanja koje je Roba imala prilikom preuzimanja.

3.2.5 za nedostatke Robe koji proizlaze iz njegove prirode, posebno kod potrošne Robe i robe koja brzo propada,

3.2.6 za nedostatke robe, ako ste o njima znali prije preuzimanja robe,

3.2.7 za nedostatke robe, ako ste ih sami uzrokovali,

3.2.8 za posljedice upotrebe Robe u suprotnosti s uputama ili uobičajenim načinom upotrebe,

3.2.9 u hrani i pićima kao posljedica njihove konzumacije u suprotnosti s zahtjevom za primjerenost.

3.3 Nemogućnost zahtijevanja povlačenja Ugovora i dostave novog Robe.Ako ne možete vratiti Robu u stanju u kojem ste je primili, ne možete odustati od Ugovora, niti zahtijevati isporuku nove Robe. To ne vrijedi,

3.3.1 ako je došlo do promjene stanja kao rezultat inspekcije radi otkrivanja nedostataka Robe,

3.3.2 ako ste koristili Robu prije otkrivanja nedostatka,

3.3.3 ako niste uzrokovali nemogućnost povrata Robe u nepromijenjenom stanju svojim djelovanjem ili propustom, ili

3.3.4 Ako ste proizvod prodali prije otkrivanja nedostatka, potrošili ste ga ili ste ga izmijenili tijekom uobičajene upotrebe; ako se to dogodilo samo djelomično, vratit ćete nam ono što još možete vratiti, a za ostatak ćete nam pružiti nadoknadu do iznosa kojeg ste imali koristi od upotrebe proizvoda.

3.4 Način reklamacije.U slučaju da želite ostvariti svoje pravo na odgovornost za nedostatke, najbolje to možete učiniti:

3.4.1 slanjem robe na adresu našeg sjedišta,

3.4.2 Ako je na jamstvenom listu ili drugom dokumentu, na pakiranju Robe ili u našoj internetskoj trgovini navedena druga osoba određena za ostvarivanje odgovornosti za nedostatke, kod te osobe.

3.5 Zahtjevi za reklamaciju.Robu je potrebno predati u stanju koje omogućava procjenu opravdanosti reklamacije, posebno nije moguće predati robu neprimjereno prljavu. Prilikom reklamacije potrebno je:

3.5.1 dokazati da je roba kupljena kod nas,

3.5.2 Obavijestiti koju grešku Robe reklamirate i na koji način zahtijevate da se reklamacija riješi. Zahtijevani način rješavanja reklamacije nije moguće kasnije promijeniti bez našeg pristanka.

 3.6. Prema zakonu o evidenciji prometa, prodavatelj je dužan izdati račun kupcu. Također je dužan evidentirati primljeni promet kod poreznog upravitelja online; u slučaju tehničkog kvara najkasnije u roku od 48 sati.

U Pragu, 7. 8. 2023.

Suglasnost za obradu osobnih podataka
Obrazac za raskid ugovora